Belcentrum: realistisch oefenen met zakelijk telefoneren

Met Belcentrum oefenen studenten op een realistische manier met zakelijk telefoneren. Ze bellen -of worden gebeld door- professionele trainers, die bijvoorbeeld een klant of leverancier spelen. Na het telefoongesprek krijgen zowel student als docent direct online feedback.

Voor wie is Belcentrum?

Belcentrum kan bij verschillende opleidingsgebieden worden ingezet. Per opleidingsgebied zijn scripts beschikbaar. In overleg kun je ook je eigen script insturen, mits dit qua hoeveelheid tekst overeenkomt met de reeds beschikbare scripts. Informatie over de scripts staat bij de betreffende opdrachten in de leermiddelen van je opleidingsgebied. Voorbeeld bij Efteling Bosrijk.

Waarom Belcentrum?

  • Kwalitatief goede gesprekken
  • Zekerheid dat alle studenten een gesprek voeren
  • Waardevolle feedback voor student en docent
  • Eigen scripts mogelijk
  • Eenvoudig te organiseren

Een belsessie voor jouw klas?

Een belsessie organiseren is eenvoudig met Belcentrum:

  1. Vul het Aanmeldformulier in.
  2. Stuur het formulier inclusief gewenst belscript minimaal 3 weken voor de gewenste datum naar belcentrum@directklantcontact.nl.
  3. Na afloop van het gesprek ontvangt de docent een gespreksverslag en indien mogelijk een opname van de gesprekken. 

Examinering  
Als je de belsessies inzet t.b.v. examinering ben je zelf verantwoordelijk voor de verantwoording naar de examencommissie en de inspectie. 

Prijzen 
Deze dienst valt buiten het Stichting Praktijkleren-lidmaatschap. Dat betekent dat je voor deze dienst een kleine vergoeding betaalt. Met jouw bijdrage dekken we de kosten. 

Belcentrum

Bijdrage (€ per groep)

Belsessie tot 5 studenten

35,-

Belsessie van 6 tot 10 studenten

50,-

Belsessie van 11 tot 15 studenten

75,-

Belsessie van 16 tot 20 studenten

100,-

Belsessie van 21 tot 30 studenten

125,-

We factureren achteraf op basis van werkelijk gebruik.